De ce la noi nu e ca la altii?
Pentru ca la noi e... Claunic. Iar la Claunic stau putin altfel lucrurile cand vine vorba sa inchiriezi o masina.
De exemplu, noi inchiriem intotdeauna modelul rezervat sau unul dintr-o clasa superioara. Pentru ca vrem sa le oferim clientilor nostri certitudinea ca vor conduce exact acea masina pe care o cunosc, pe care au mai condus-o sau pe care, pur si simplu, vor sa o "testeze" pentru prima oara. De aceea, rezervarile la Claunic se fac intodeauna pentru un model anume si nu generic pentru un autoturism dintr-o clasa de autovehicule. Da, apar si situatii neprevazute: un accident, o reparatie care nu suporta amanare, o avarie care ar pune in pericol siguranta tuturor. Abia atunci, inlocuim autoturismul rezervat cu unul din aceeasi clasa ori dintr-una superioara.
La Claunic, nu percepem taxe de administrare in caz de incidente, din vina clientului. Se mai intampla si accidente: mai usoare sau daune totale. Noi ne bucuram cand ai nostri clienti scapa doar cu o sperietura. De intocmirea dosarelor de reparatii si dauna, drumurile pe la asiguratori si asteptarea pana cand masina pleaca din nou la drum ne ocupam noi, fara sa taxam suplimentar pe cei care au inchiriat masina.
Intelegem ca nu toti cei care au nevoie sa inchirieze o masina detin un card bancar. Stim, de asemenea, ca nevoia de mobilitate este mai importanta decat modalitatea de a achita garantia. Drept pentru care, aceasta se poate plati cu numerar, prin home banking sau cu ordin de plata, in cazul persoanelor juridice.
In plus, la Claunic nu exista taxe pentru al doilea sofer, nici pentru al treilea, nici pentru al patrulea... pentru ca un membru al familiei, un prieten sau alta persoana de incredere sa conduca masina inchiriata este necesar doar sa fie inscrisa in contractul de inchiriere, pentru ca anumite norme legale sa fie respectate, atat de catre societatea care inchiriaza, cat si de cei care folosesc masinile.